Супровід

Придбання засобів автоматизації бізнес-процесів в лабораторії - важливий крок у розвитку установи та його подальшого зростання


Однак однієї установки і разового налаштування недостатньо, щоб нова система працювала без перебоїв і завжди задовольняла потреби клієнтів.
Якщо лабораторія розширить свою діяльність, модифікує підходи до своєї роботи або просто змінить приміщення, лабораторну інформаційну систему (в тому числі і «ЕМСІЛАБ») доведеться переналаштовувати. Тут і стане в нагоді додаткова послуга супроводу. Разом з собою вона також несе ряд додаткових переваг для клієнта, описаних нижче.

Підтримка документообігу

Організація інформаційного потоку в лабораторії і його автоматизація - одне з головних переваг впровадження ЛІМС «ЕМСІЛАБ». Однак рано чи пізно змінюються закони і вимоги, що висуваються державою до роботи лабораторій, удосконалюються використовувані документи, відкриваються нові напрямки для досліджень, керівництво удосконалює фінансову і управлінську звітність.
Подібні зміни роблять необхідним оновлення документообігу, його удосконалення при щоденному використанні лабораторної інформаційної системи. Однак для того, щоб перенастроювати ЛІМС «ЕМСІЛАБ» самостійно, необхідно мати в штаті високооплачуваного професіонала, який володіє навичками роботи з базами даних.
Найчастіше, в лабораторіях такої людини немає, і найбільш прийнятним варіантом виступає виклик фахівця нашої компанії (або компаній-партнерів). Якщо замовити послугу супроводу, ми забезпечимо створення необхідних документів за запитом, високу якість роботи і знижку при впровадженні нових видів документів в порівнянні з разовими замовленнями.

Консультації та допомога

Лабораторна інформаційна менеджмент-система «ЕМСІЛАБ» завдяки своїй модульній структурі може підлаштовуватися під потреби і процеси організації клієнта. Наші замовники бачать в цьому велику перевагу. Однак часом деякі завдання мають кілька шляхів вирішення, і найкращий з них не завжди зрозумілий і очевидний для користувачів системи. У таких випадках ми можемо дати консультації, як найкраще використовувати ЛІМС «ЕМСІЛАБ» певним співробітникам лабораторії.
Наші пакети послуг супроводу відрізняються готовністю наших фахівців допомогти і способами надання допомоги та консультацій.

Навчання

Коли в лабораторії відбуваються зміни і систему доводиться переналаштовувати, це веде за собою і додаткове перенавчання співробітників. Це може взяти на себе сам клієнт, однак простіше і часто вигідніше скористатися послугою супроводу, в яку входить і організація будь-якого виду навчання.

Інтеграція із стороннім ПЗ

ЛІМС «ЕМСІЛАБ» націлена на автоматизацію більшості процесів, що мають місце в лабораторії, однак для деяких завдань існує інше програмне забезпечення. Найчастіше в даному випадку мова йде про програми бухгалтерського обліку, таких як 1С.
Коли в лабораторії використовується кілька програмних продуктів, необхідно максимально автоматизувати їх взаємодію, інакше співробітники можуть вручну переносити дані з однієї бази в іншу, зводячи нанівець користь від використання ПЗ.
«ЕМСІЛАБ» може бути налаштована таким чином, щоб поставляти сторонньому ПЗ необхідні первинні дані. Така можливість існує завдяки використанню відкритих стандартів організації БД, і тому інтеграція з іншими програмними продуктами не є технічно складним завданням.
Сам процес відбувається, як правило, одним з двох можливих способів: залучаються тільки фахівці виробника стороннього ПЗ, або вони і наші фахівці. Придбання послуги супроводу дозволить знизити витрати на інтеграцію і забезпечити консультаційну підтримку представникам компанії-постачальника стороннього ПЗ.

Модернізація ЛІМС «ЕМСІЛАБ»

Розробляючи ЛІМС «ЕМСІЛАБ», ми накопичуємо і аналізуємо досвід, отриманий при впровадженні системи в різних лабораторіях. Це дозволяє нам покращувати наш продукт, додавати в нього нові можливості і оптимізувати взаємодію з ним.
Модернізація системи може відбуватися двома способами:

  1. Плановий вихід оновлень.

Таким способом в систему потрапляють нові функції і можливості, які можуть виявитися корисними для користувачів. Ми прислухаємося до порад і побажань наших клієнтів, завдяки чому у нас народжуються все нові ідеї щодо вдосконалення ЛІМС «ЕМСІЛАБ». Якщо клієнт допомагає нам покращувати нашу систему і \ або придбав пакет послуг супроводу, він отримує пільгові умови на загальну модернізацію системи в майбутньому.

  1. Модернізація системи відповідно до вимог клієнта

Якщо у лабораторії є особливі вимоги до організації процесів, що автоматизуються в ЛІМС «ЕМСІЛАБ», їм більше підійде саме цей спосіб. Оскільки такі лабораторії, як правило, мають продуману схему роботи, їм дуже важливо автоматизувати її з мінімальними змінами. Незважаючи на всю гнучкість ЛІМС «ЕМСІЛАБ», все ж можливості системи не безмежні. Спеціально для таких випадків наша команда розробників завжди готова створити окрему, унікальну версію ЛІМС «ЕМСІЛАБ».
Щоб зменшити додаткові витрати, неминучі при розробці альтернативної версії, можна придбати пакет послуг супроводу.

Усунення збоїв

Ми довго і ретельно тестували ЛІМС «ЕМСІЛАБ» на надійність і відмовостійкість. Однак жодна програма не застрахована від людського фактору та форс-мажорних обставин. Тому навіть з такою системою як «ЕМСІЛАБ» теоретично може статися збій. Якщо таке трапляється, то систему потрібно якомога швидше повернути в робочий стан, а причину збою - усунути.
З фінансової точки зору найбільш економним варіантом оперативного усунення помилок і збоїв є придбання пакета послуг супроводу. Різні пакети припускають різну оперативність при усуненні помилок, що також зручно різним ціноутворенням. Ми перерахували лише кілька причин, чому слід придбати пакет послуг супроводу для будь-якої інформаційної системи взагалі.

Однак крім підтримки ЛІМС лабораторія також стикається і перед проблемою обслуговування комп'ютерного парку. Ноутбуки, комп'ютери, мережеве обладнання та інфраструктура, програмне забезпечення - все це теж вимагає уваги і технічної підтримки.
Якщо у вашій лабораторії все ще немає системного адміністратора, який відповідає за цю частину роботи, ви можете найняти фахівця в спеціальній аутсорсингової компанії. Така компанія буде направляти вам співробітника по кожному виклику. За рахунок того, що такий фахівець обслуговує в компанії відразу кілька клієнтів, лабораторії він обійдеться дешевше, ніж найм штатного системного адміністратора.

В індивідуальних випадках ви можете звернутися за подібною послугою до нас.