Модуль "Реєстрація замовлення"

Будь-яке лабораторне дослідження починається з "Реєстрації замовлення"



Модуль «Реєстрація замовлення» автоматизуєт робоче місце диспетчера, який збирає зразки.


Регистрация образцов
Модулем також може користуватися адміністратор лабораторії, реєструючий клієнтів.

Модуль поділений на три візуальні частини: область даних про клієнта, область замовлень і список замовлених досліджень із зазначенням їх статусу.

Область даних про клієнта дозволяє знайти існуючого або додати в базу нового клієнта. Пошук може проводитися по ПІБ, контактам, номеру замовлення або зразка, причому користувач бачить результати під час введення запиту.

Відображеними даними легко управляти, що дозволяє підвищити ефективність роботи адміністратора лабораторії.

Область замовлень є панель управління з таблицею, в якій можна побачити найважливішу інформацію по замовленнях: дату і час створення замовлення, ПІБ пацієнта і ПІБ кореспондента і замовника, якщо мова йде про аутсорсингових замовників. Панель дозволяє впорядковувати заявки за статусом активності і може показувати їх список на обрану дату.


Завдяки цьому персонал лабораторії завжди бачить повне зведення про замовлення в зручному вигляді.

Список досліджень відображає інформацію про всі замовлення на всі дослідження відповідно до обраного напрямку.

Дослідження згруповані по типу і відображаються деревовидно. На екрані можна побачити статус замовлення, зразка, режим Цито, дані, номер зразка і його назва.



Для статусів використовуються різні інтуїтивно зрозумілі символи та кольори, що спрощує взаємодію користувача з системою.

Співробітник лабораторії також може заощадити час, використовуючи функції сортування досліджень. Це особливо зручно в роботі з великою кількістю замовлень.

Якщо лабораторія працює в складі медичного або іншої установи, то правильна настройка модуля з нашого боку може також спростити взаємодію різних відділень організації, і таким чином скоротити паперову роботу і уникнути багатьох часто допускаються помилок.

У разі, якщо лабораторія є окремою установою, то адміністратор лабораторії має можливість самостійно генерувати документи, пов'язані з реєстрацією замовлення. Для цього йому знадобиться лише вибрати пацієнта (або зареєструвати нового) і натиснути кнопку «Додати замовлення».

Замовлення є єдиним комплексним документом, що містить список всіх досліджень, необхідних до проведення. Це полегшує життя лаборанту і диспетчеру, оскільки так вони можуть легко відстежувати статус кожного замовлення і працювати з результатами проведених досліджень.

Дослідження у вікні створення нового замовлення можна вибирати в такий спосіб:

  1. зі списку всіх досліджень, доступних в лабораторії
    1. з деревовидної структури, налаштованої заздалегідь
  1. за сформованими шаблонами

Вибравши дослідження, диспетчер вносить номер замовлення, кореспондента, коментарі та інші необхідні дані.

Окремо слід згадати про режим Цито. Його можна призначати за потрібне дослідженням, і відповідний статус буде видно в модулі. Це дозволить дотримати заплановані терміни досліджень.

Крім роботи з замовленнями, модуль «Реєстрація замовлень» автоматизує реєстрацію зразків та формування списку досліджень.

Оскільки в одному замовленні може бути кілька різних досліджень, вони поділяються за типами. Але їх можна відібрати також за зразком, по обладнанню та по іншим зручним параметрам.

Прив'язка зразка до замовлення відбувається на етапі збору. Один зразок можна відзначити в декількох дослідженнях або замовленнях. Крім прив'язки зразка, можна також замінити або вилучити сам зразок.

Модуль дозволяє заощадити час на етапі збору та реєстрації зразка за допомогою попереднього налаштування параметрів збору зразків для конкретних досліджень. Зрозуміло, значення параметрів (такі як тип зразка або ємність) можна поміняти і в процесі реєстрації в разі потреби.

Кожному зразку в ЛІМС «ЕМСІЛАБ» присвоюється унікальний номер, завдяки якому його потім стає легко відстежити. Такий код можна вводити або вручну, або формувати автоматично за правилами, встановленими заздалегідь. Потім номер можна роздрукувати у вигляді штрих-коду на принтері. Автоматично генерований номер завжди унікальний - це гарантовано системою.